redred.jpg

2008年07月30日

Memory Motel

店の名前が決定しました。
店の場所も決定しました。
でもまだOPEN日程は決まっておりません。
店長DENが好きなローリングストーンズの曲を店の何にしました。
さて、何処に何時OPENするでしょう。
そんな バーのblogを今日開設しました。
子分の私が時々更新する予定です。
バーの名前はMemory Motel。


The name of the shop was decided.
The place in the shop was decided, too.
However, the open schedule has not been
decided yet. Manager DEN decided the name
of the bar from his favorite song
which is The Rolling Stones's one.
Well, you guess where or when
are we opening the bar ?
Blog of such the bar was established today.
Manager's follower will sometimes update it.
The bar is named Memory Motel.
posted by Manager's follower at 23:52| Comment(0) | about bar Memory Motel | このブログの読者になる | 更新情報をチェックする
この記事へのコメント
コメントを書く
お名前: [必須入力]

メールアドレス: [必須入力]

ホームページアドレス:

コメント: [必須入力]

認証コード: [必須入力]


※画像の中の文字を半角で入力してください。
サイズ変更IMGP00.jpg